معرفی کتونی های جدید و بروز

معرفی کتونی اورجینال - کتونی آدیداس - کتونی نایک - کتونی نایکی

معرفی کتونی های جدید و بروز

معرفی کتونی اورجینال - کتونی آدیداس - کتونی نایک - کتونی نایکی

معرفی انواع کتونی های اورجینال 2018 و 2019 - معرفی کتونی نایک اورجینال - آشنایی با کتونی آدیداس اورجینال - معرفی کفش های اصل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

معرفی انواع کتونی آدیداس

بی شک امروزه برند آدیداس برای کسی نا آشنا نیست. برندی که افکار را ناخواسته به سمت ورزش می برد.اما سوال این است  که این علامت و نام برند چه مفهومی دارد و از کجا نشات گرفته است. نام آدیداس امروزه نه فقط برای ورزشکاران و علاقمندان به ورزش، بلکه برای اشخاص دیگر به عنوان استاندارد کیفیت لباس و تجهیزات ورزشی شناخته می شود.

تاریخچه آدیداس

آدولف داسلر جوان بیست ساله آلمانی (عضو نیروی ارتش در جنگ جهانی اول) در سال 1920 شروع به ساخت کفشهای ورزشی کرد او سعی کرد که کفشهای زیبا و با کیفیت را تولید کند. پس از استقبال خوب و شناخته شدن محصولات او، آدولف به فکر ثبت شرکت و پیدا کردن نامی برای محصولات خود افتاد. چون خانواده و دوستان او را آدی صدا می کردند او از سه کلمه از نام خانوادگی خود استفاده کرد، و نام آدیداس را برای شرکت و محصولات خود انتخاب کرد.

در آن زمان که کفشهای ورزشی تنها محصولات وی بودند او لوگویی را برای آنها طراحی کرد. شرکت آدیداس و لوگوی آن در سال 1948 به ثبت رسیدند. کمی بعد او به فکر گسترش شرکت خود افتاد و همچنین محصولات خود را فقط به ارایه کفش ورزشی محدود نکرد. لباسها و گرمکن های ورزشی را نیز به محصولات آدیداس اضافه کردو بعد از اینها تجهیزات ورزشی مانند توپ و راکت را نیز تولید کرد. با گسترش محصولات آدیداس، آدولف داسلر علامت جدیدی برای شرکت و محصولات خود انتخاب کرد. این علامت از شکل کلی کفش گرفته شده بود. علامت جدید دارای سه نوار – از کوتاه به بلند – بود. چون آدولف نام آدیداس را از کلمه اول نام کوچک و سه کلمه نام بزرگ خود برگزیده بود، پس انتخاب تعداد سه نوار نیز همین ایده را برای او همراه داشت.

موفقیت شرکت ادیداس مدیون تفکر آدولف آدی داسلر است. پس از اتمام جنگ، تولید کفش را با وجود مواد اولیه کم و با ذهنیت تولید بهترین و مناسب‌ترین کفش‌ها برای ورزشکاران آغاز کرد که برای دست‌یابی به این ذهنیت 3 ویژگی را در نظر گرفت:

1) تولید بهترین کفش‌ها برای کاربردهای ورزشی

2) محافظت از ورزشکاران در برابر آسیب دیدگی

 3) تولید کفش‌هایی مقاوم که در شرایط سخت استحکام خود را حفظ کنند.

اکنون آدیداس بزرگترین تولید کننده لوازم ورزشی در اروپا و دومین شرکت بزرگ تولیدی لوازم ورزشی در دنیا به شمار می رود. وی با کمک برادرش رودولف در سال ۱۹۲۴ کار تولید کفش های ورزشی را آغاز کرد. رودولف پس از جدایی از برادرش، شرکت پوما را پایه ریزی کرد. پوشاک و کفش های تولیدی آدیداس با لوگوی این شرکت که سه خط موازی است، مزین شده و این نشان، به عنوان لوگوی رسمی شرکت آدیداس شناخته می شود. درآمد آدیداس در سال ۲۰۱۱، معادل ۱۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون یورو اعلام شده است.

راهکارهای تشخیص آدیداس اصل 

معمولا برندهای مطرح بیشترین هدف شرکت‌های کپی کار هستند. در اینجا راه تشخیص کفش آدیداس اصل از تقلبی را بیان میکنیم:

1) برچسب پاشنه کفش آدیداس:

در قسمت پشتی‌ (بالای پاشنه) کتانی‌ برچسب پلاستیکی مثلثی شکلی را مشاهده می‌کنیم که در واقع کار را برای خریداران این کفش‌ها بسیار آسان کرده است و رایج ترین راه تشخیص کفش آدیداس تقلبی است. اگر کتانی آدیداسی تهیه کردید و این قسمت پلاستیکی را پشت آن دیدید بدانید که کفش شما تقلبی است. چرا که از سال ۲۰۰۴ آدیداس استفاده از این برچسب را بالای پاشنه کفش‌هایش متوقف کرده است و مسلما الان نباید خبری از آن در قسمت پشتی کفش شما باشد.

2)بند کفش آدیداس:

کتانی‌های بند دار آدیداس همیشه به همراه یک جفت بند فابریک بسته بندی شده در جعبه عرضه می‌شوند. اگر کفش آدیداسی تهیه کردید و درون جعبه آن علاوه بر بند فابریک یک جفت بند دیگر با بسته بندی نه چندان جالب مشاهده کردید باز هم کفش خریداری شده تقلبی است. بند کفش آدیداس اصل در یک بسته بندی تمیز و مناسب قرار داده می‌شود. اما از آن جایی که همه کفش‌های این برند با یک بند اضافی درون جعبه شان به فروش نمی رسند پیشنهاد می‌کنیم قبل خرید حتما در اینترنت درباره مدل کفش مورد نظرتان تحقیق کنید.

3)سوراخ بند کفش آدیداس:

به غیر از چند مدل از مدل‌های قدیمی بقیه آن با سوراخ‌های غیر فلزی عرضه می‌شوند. پس اگر کتانی آدیداسی در دست دارید که اطراف سوراخ بندهای آن فلزی است به اصل بودن آن شک کنید.


4)کوک‌های زده شده روی کفش آدیداس:

کفش‌های برند آدیداس یه کیفیت‌شان مشهوراند. این یعنی کوک‌ها و دور دوزی‌ها و تودوزهای آن‌ها کاملا حرفه‌ای و تمیز است. پس اگر کفش آدیداسی با کوک‌های نابرابر و ناتمام مشاهده کردید و یا اگر قادر بودید که انتهای نخ یک دوخت را با چشم مشاهده کنید مطمئن باشید کفش انتخابی تقلبی است. تصویر زیر یک جفت کفش تقلبی را نشان می‌دهد. معمولا چرم کفش‌های تقلبی براق‌تر از چرم کفش اصل است.

5) شماره سریال آدیداس:

معرفی برند آیداس : زیر زبانه بالایی کفش می‌توانید شماره سریال کفش را مشاهده کنید. شما باید قادر باشید دو شماره سریال متفاوت برای کفش پای سمت چپ و سمت راست بیابید. یک کفش تقلبی ادیداس معمولا برای هر دو لنگه یک شماره سریال یکسان دارد. همچنین شماره‌های ثبت شده روی کفش‌ها را با شماره سریال روی جعبه مطابقت دهید.

6) لوگو آدیداس:

لوگوی کفش اصلی به هیچ وجه استیکر نیست. لوگوی اصلی این برند یا روی کفش حک شده است یا اینکه آن را روی کفش می‌دوزند. این لوگو معمولا روی زبانه کفش یا روی کفی کفش قرار می‌گیرد. 



  • ۹۷/۰۴/۲۴
  • مصطفی علیزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی